Emag

Ce parere aveti despre cardul de sanatate

luni, septembrie 24, 2012

Stiati ca sunt persoane care refuza cipul din motive religioase?Citat :"
ei bine eu am refuzat un card bancar cu cip pe motive religioase si spre uimirea functionarului bancar am si scris asta intr-o motivare…au ramas masca, a doua zi m-a sunat cineva de la sediul central al bancii sa ma intrebe de” sanatate” i-am spus scurt ca am motivat refuzul meu in scris si nu mai am ce sa adaug…
Rezultatul:
au acceptat sa pot folosi vechiul card pana la expirarea lui
eu insa am renuntat total la card si merg la ghiseu"Aici
Se pare ca refuzul cipului ,a platilor electronice vor duce la neplata impozitelor si vom fi buni de puscarie.Cardul de sanatate contine un cip cu informatii personale ce pot fi accesate cu usurinta de rauvoitori.De asemenea se cere acordul in privinta donarii de organe dupa moarte dar dezavantajul e ca se poate intampla orice si  chiar daca voi optati impotriva, oricand cineva poate modifica ca ati fost pentru donare si nu veti mai putea spune ca nu e adevarat pentru ca deja veti fi in lumea celor drepti .Ar trebui sa ne simtim in pericol pe strada ,putem deveni o tinta importanta pentru cei care se ocupa cu traficul de organe. Aceste informatii ar speria pe oricine.Poate credeti ca nu exista cine stie ce trafic de organe la noi in tara,asta e doar in filme sau in alte tari.Va inselati amarnic:http://dli.ro/traficul-de-organe-in-romania.htmlDaca nu acceptam cardul trebuie sa platim orice servicii medicale sunt asigurate doar urgentele.http://saccsiv.wordpress.com/category/card-national-de-sanatate/Cine e impotriva cardului poate semna o petitie aici:http://www.petitieonline.ro/petitie/00666049/semnaturi/pg2

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images