Emag

Motoarele de cautare nu-mi mai gasesc blogul

miercuri, aprilie 18, 2012

Dupa ce mi-am schimbat denumirea blogului am observat ca, motoarele de cautare nu-mi mai gasesc blogul.In aceasta situatie am cautat sfaturi pe net si le-am urmat pe cele care mi s-au parut mai bune.Am intrat si m-am inscris pe google aici cu noua adresa  Url a blogului:https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url?continue=/addurl Dupa inscriere  mi-a aparut asta:
"Your request has been received and will be processed shortly."Mai erau sfaturi sa introduci adresa blogului in anumite directoare romanesti:d-toate.net,eclar.ro,linkuri.ro,soso.ro,execom.ro.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images