Emag

Cum deosebim cizmele UGG originale de cele false

duminică, decembrie 11, 2011







http://www.boots4you.com/2009/12/30/how-to-spot-fake-uggs-9-things-to-check-before-buying/
Cizmele Ugg Austria originale se fabrica in China asta trebuie sa scrie pe eticheta care nu atarna niciodata de cizme.Ugg-urile originale nu au blana sintetica  sunt fabricate doar din blana naturala de oaie,au talpa groasa emblema UGG este doar la calcaiul cizmei acesta inscriptie e imprimata si pe talpa cu un R mic intr-un cerc.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. da, si cu 3 poze ai spus tot nu? pt ce .. mei va mai faceti blog? ca sa copiati niste poze de pe net?? serios? chiar nu aveti ce face cu timpul vostru??? puteai macar sa descrii fiecare poza in parte, macar atunci se vedea un efort, nu 5 min cat a durat sa pui pozele, si un link!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori o imagine face cat o mie de cuvinte,pozele arata destul de clar diferentele ,iar sub poze eu cred ca am si comentat despre cum sa ne alegem Ugg-urile ,nu era necesara descrierea la fiecare poza in parte.Oricum eu va multumesc pentru comentariu si sfatul de a nu-mi irosi timpul si va asigur ca nu a durat 5 minute.

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images