Emag

Autism UK

marți, mai 02, 2023

 In Romania Dr Homeopat Sorina Soescu, Constanta:

https://www.centrulnatura.ro/en/dr-soescu/

MY:Noi am facut in privat prin Nutritionista Lucinda Miller, test de par scaun si urina, ne a citit rezultatele si ne a dat tratament.

Lucinda M.(i am spus ca ,copilul inca este sensibil si tot nu pot sa i dau nici un supliment)recomandare de 2 creme de la Neurobiologix , una este pt calmare, cealaltă pt detox.

Lucinda M.:

"Supplements to give that we know he tolerates:

Epsom salt baths

Calming Cream by Neurobiologix (Mandimart) Glutathione Cream from Neurobiologix

(Mandimart)

Zeolite

L-Carnitine Seeking Health"

Ildy U.:Zeolite,  contin nanoparticule care patrund în celule și de acolo veci nu mai ies,muta metalele in corp.

ILDY:"Fiul meu a manifestata anul trecut simptome pandas. Inainte avusese enterogastrita, cytomegalovirus, mononucleoza, ganglionii umflati, candida, paraziti... facusem un lung tratament cu lapacho/ tabebuia, extract de seminte de de grapfruit  si tratament homeopat. Multumita lui Dumnezeu au functionat foarte bine. Nu mai are candida, nu.mai are pandas, nu mai are infectii ... nimic.  Anul asta am reluat lapacho din propria initiativa ...consider ca este important pt intarirea sistemului imunitar."

LAPACHO PHYTOITALIA 60 CAPSULE

  • Lapacho Phytoitalia 60 Capsule-15%

La18kg 1pe zi,3luni pe urma pauza..
 La30 de kg am inceput treptat cu câte trei pe zi ca să văd dacă există vreo schimbare și treptat am ajuns la câte 6 ( câte două capsule de trei ori pe zi). Tratamentul l-am făcut timp de 2 luni. In cutie sunt circa 60 de capsule...deci când se face comanda se ia o cantitate mai mare cât pe o lună de zile (deci 3 cutii) că să nu plătiți la expediere mai mult cu câte o cutie singular.
 Lucrează f bine în asociere cu extract de semințe de grapefruit pur (bogat în vit C). Dacă nu mă înșel, eu luasem un produs din Franța pt că în Italia se găsesc dar doar in procentaj de 4%. Mi se pare că se numește Citrovital. E lichid si se poate băga la un suc câte 15 picături de două ori pe zi.
Anastasia Pana nu, chiar vă rog să nu dați ulei de pește. Și eu căzusem in capcana protocoalelor și fiu- meu începuse să aibă și ficatul gras. Așa că introduceți ulei de măsline, lin, cânepă etc... Dar nu ulei de pește. Am mai folosit și Trialgal DHA pt buna funcționare a creierului. 
Poate găsiți altă variantă in Anglia...de alghe marine.  https://www.efarma.com/named-trialgal-dha-90-capsule-softgel.html
Medicul nostru Cease a tinut din tot dinadinsul sa nu folosesc nici un fel de protocol antiparazitar, anticandida, anti pandas. Dar sa fac orice sa intaresc sistemul imunitar si sa curat intestinul. Odata ce se modifica ambientul intestinal, candida dispare, parazitii nu se mai reproduc nefiind alimentati.
Lapacho eu il consider miraculos. Am prieteni care se refuza sa-l incerce... nu cred ca fiu-meu iesise din Pandas numai cu lapacho/tabebuia/pau d'arc. 
Cautati info... nu are contraindicatii!!!
Antiparazitar
Antiviral
Antibiotic natural
Anticandida
Antifungin
Etc etc etc
M.Y.:Eu mereu iau produse de la Kirkman si Seeking Health, sunt printre cele mai bune.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images