Emag

Crema Farmec cu Argan review

joi, mai 30, 2013

Am testat Crema soft nutritiva cu Argan de la Farmec,cutie de 150ml pentru ingrijire faciala si corporala cu efect de hidratare,emoliere recomandata pentru ten uscat,sensibil varsta 16+ fara parabeni.
Atunci cand am cumparat-o nu mi-am dat seama ca e si pentru corp chiar am fost mirata de gramaj ,cine ar face o crema asa mare doar pentru ten.Nu-mi place ambalajul ,calitatea materialului folosit ,da impresia de ieftin si prost.De asemenea nu ma incanta ideea de a folosi aceeasi crema atat pentru fata cat si pentru corp considerand ca tenul este mai sensibil decat restul corpului la fel cum nu ma incanta folosirea samponului
 2 in 1.Cu toate acestea am folosit-o si pot spune ca intr-adevar este hidratanta,se absoarbe repede in piele are un miros discret ,placut.Cum este o vorba "Cati bani dai atata face".

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images