Emag

Amintiri din trecut

luni, mai 06, 2013













Soimii Patriei -la gradinita
www.latrecut.ro
www.glasul.roDin clasa a III-a deveneam pionieri.Va amintiti ce bucurie,ce emotii cand stateam la rand sa primim cravata ?Ce cosmar pe capul nostru pe urma,cel putin eu mereu pierdeam acele inele pentru faimoasa cravata.CureaCureaua pionierleonardo.radoiu.ro
Pentru functia ocupata existau 3snururi :rosu,galben si albastru.
Rosu-comandant de grupa si era cel mai mic grad.
Galben(grad mai inalt)-comandant detasament 
Albastru-comandant de unitate(cel mai mare grad)
Alte lucruri de care parca uneori mi-e dor:





Disney - Donald Duck - Aradeanca - jucarie de colectie Vintage
Imi placea foarte tare acest ratoi Donald dar cineva mi l-a furat niciodata nu l-am putut uita:((((((
Papusile vechi Aradeanca foarte indragitehttp://papusiaradeanca.blogspot.ro


Diapozitive

Televizor vechi Diamant cu lampi

Desene animate vechi

Ce bucurie era cand se difuzau desenele animate ,mai intai era genericul de la Gala desenului animat:



Tarzan-celebrul film ,cand incepea ,cineva, se auzea strigand TAAARZAAAN!!!!!!!!!si de peste tot ,zeci de copii ,ieseau fugind spre casa.
Alte lucruri frumoase:
-bibelourile vechi cum ar fi pestele de sticla

peste de sticlahttp://www.webphoto.ro/destinatii/imagini-din-comunism.htmlSticle Pepsihttp://etimpu.com/2010/12/02
Seringi vechiwww.evz.ro
Nu mai retin cum se numea stiu ca era cu  rulmenti ,cat mi-am dorit si eu dar fiind fata parintii n-au vrut sa ma ajute si singura n-am reusit sa-mi fac:(
etimpu.com - laurentiu.elenaworld.netBomboanele cip la cutiutaziaruloval.roTablouri cusute vechiCovoare persane vechiMartisoare vechiFluier vechi jucarie

Carte matematica veche
Abecedarul



Va mai amintiti balciurile vechi?


Bâlci de Sfântul Ilie în comuna Pietrarihttp://www.valcea-news.roargesuldenord.wordpress.com amaterasu-ganduri.blogspot.comwww.libertatea.rowww.replicahd.roStilou chinezesc
Vechiul telefon cu fise
crema incaltaminte
Crema chinezeasca



Sa nu uitam si de amintirile de care nu ne este dor, cum ar fi cozile la care se statea cu orele pentru a face rost de alimentele de baza cum ar fi:lapte,paine,mezeluri,branza ,ulei etc



Au fost odata

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Nu stiu de ce cauza dar nu pot sa vad toate pozele, dintr-un motiv necunoscut nu mi se incarca toata pagina...WoW nici nu stiu cu ce sa incep...ce de amintiri...Poza mea de perete (nelipsita poza din rama agatata de perete de catre parinti) este cu poezia Gospodina a Abecedarului din 1982 :) Inca mai am ceva bani vechi, putin din colectia de timbre si ambalajele clasice de ciocolata din vremiile de mult apuse...As vrea sa stiu daca guma Turbo se mai face ?...mama ce gust bun avea...eu aveam ceva timbre si din colectia cu Barbie aparute ceva mai tarziu :) Tetris sau Brick Games cu 9999 era un joc pe care orice copil il avea...nelipsitul unguient chinezesc cu menta...aaa si caruciorul cu rulmenti, nu avea si un maner sub forma de L ? intreb pt caci eu asa mi-l amintesc sau poate ca dor la noi era asa...oracolul era un mod de-ati lua ramas bun de la colegi-prieteni si de ati aminti mereu de vremutile bune :) tin mite ca aveam trei unul pt prieteni, unul pt colegi si unul pt verisori si frati :))) Ms de toate pozele sunt amintiri foarte faine :)

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images