Emag

Transport gratuit ELF pana la 1 Ianuarie 2012

joi, decembrie 29, 2011

Pentru cine intereseaza am primit pe mail aceasta oferta ,pe mine personal nu m-a incantat deoarece am dat o comanda (unul din rujuri s-a rupt de la prima utilizare nu merita nici un ban are nr00812 nuanta voodoo celalalt 6704 nuanta cool coral mi-a placut are o culoare frumoasa un miros placut)si atunci cand m-am inscris am crezut ce scria acolo sa adaugi 10adrese de mail valide ca vei primi un cadou din partea lor-nu numai ca n-am primit acel cadou dar in loc de nuanta pe care am cerut-o si care aparea disponibila m-a sunat o operatoare sa-mi aleg alta ca acea culoare de fapt nu o mai au !Asa am primit acea nuanta care nu mi-a placut si rujul e de proasta calitate miroase ca un ruj oarecare ieftin de la tarabe...

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images