Emag

Alte produse avon din brosura 16/2011

sâmbătă, decembrie 03, 2011

Spumantul de baie de craciun-e la 6.99are un miros placut de mere verzi ,e ambalat intr-un bradut verde -ce nu-mi place e ca are o deschidere prea mare ,curge prea mult o data cand incerci sa-l folosesti!Set sensitive botanicals pentru tenul sensibil -contine crema zi si noapte si o geanta cosmetice,le-am incercat cand se numeau liv botanicals sunt bune hidratante dar pentru tenul meu foarte sensibil n-au facut decat sa-mi apara iritatii si pete astea le-am luat sa le fac cadou..Parfumul Perceive unul din putinele de la avon care miros bine desi nu-i persistent.Gel de curatare pentru cosuri Clearskin-este un produs care isi face bine treaba ,usuca cosurile si nu afecteaza tenul.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images