Emag

Test genetic maxgen

sâmbătă, mai 21, 2022

 Comanda test genetic maxgen aici:

 :https://www.maxgenlabs.com?aff=247

Sau aici:https://www.mindovermetal.co.uk/store/p281/maxgen-genetic-test.html


       Comanda se face fara cont, adaugi testul in cos,completezi datele livrare,achiti cu card prin paypal pentru siguranta.

Primesti pe mail/spam un link cu datele de urmarire a coletului,la mine a ajuns la posta.Acesta este testul pe care l-am comandat cel de 288£.



Deoarece imi aparea blocat in vama de pe data de 16 mai ,am trimis mail acolo unde aparea blocat :
vamabucuresti@customs.ro
Urmarire colet trimis prin royal mail:
https://www.royalmail.com/track-your-item#/tracking-results/LO0.........nr de urmarire


Raspuns:sa trimit mesaj aici:


vamaotopeniaeroport@customs.ro sau 


vamaposta@customs.ro
Pentru ca nu ii dadeam de urma am bagat acel awb pe site ul postei...si a ajuns, e la posta dar nu m-a anuntat nimeni
Ieri am ridicat kitul de la posta dar dupa ce am preluat proba de la copil ,nu l-am putut trimite prin posta din simplu motiv ca se trimit doar martea .Eu nu am cum astepta ,cu proba o saptamana, așa ca m-am hotarat sa trimit prin DHL express, ca sa plece urmatoarea zi.Aici dupa efectuare plata cu card ,vine pe email formular vamal .Am trecut la greutate 1kg gandindu-ma ca nu e mare lucru si am platit 400lei transportul😢.
La cod HS ,am cautat mult si bine un cod,am trecut asta:38220090,cautand aici unde se incadreaza testul:https://www.seair.co.in/kit-hs-code.aspx


Dupa ce ati platit,verificati mailul ,aveti de completat un formular.
Dhl
Factura pro-formă ,venita pe mail
Expedierile (transfrontaliere) supuse taxelor vamale trebuie să fie întotdeauna însoțite de factura pro-formă. Vă rugăm să completați documentul furnizat. În cazul în care expedierea are valoare comercială, vă rugăm să atașați și factura comercială. Vă rugăm să aveți în vedere că pro-forma și factura comercială atașată vor fi folosite pentru procedurile vamale care includ determinarea taxelor vamale, așadar, asigurați-vă că toate detaliile sunt corecte.




La greutate eu am gresit ca am trecut 1kg,puneti 200-300g ca sa nu platiti mult!

29/100














Asta se completeaza,il trimiteti inapoi cu eprubeta si un betisor ,cel cu care ati tamponat obrajii pe interior de20ori in fiecare parte,fara sa fi mancat,baut ,spalat pe dinti..macar cu jumatate de ora inainte de efectuare test.
Instructiuni


Pentru ca prima oara am lasat in plic,din cauza dimensiunilor ajungea mult ,undeva la140euro,asa ca l-am desfacut si am trimis intr-o cutiuta mai mica.Un betisor e de rezerva.Proba nu specifica nicaieri ca ar trebui tinuta la frigider.










De trimis lor pe mail ,la vama si pt dhl de inmanat la curier plus copie carte identitate.De printat formularele venite pe mail :de inventar,Packing list,2exemplare ,unul cu traducere in romana :"kit testare maxgen"codul de bare (eticheta),copie BI,de facut poze cu telefonul ,ca le cer si pe mail,la mine nu se puteau trimite si o doamna draguta mi-a dat nr de tel si i le-am trimis pe whats up.








Mai jos voi atasa discutia de pe whats up sa nu fi omis ceva,ca pe mine nu m-a ajutat nimeni si e greu..











Ieri la 13.00 am pus coletul,astazi e deja pe drum spre SUA



Rezultatul testului din ce am vazut pe site contine undeva la40pagini si e si cu interpretare,cine vrea mai multe informatii trebuie sa apeleze la un genetician.
Pe 1iunie a ajuns testul la destinatie ,cu bine.

A ajuns testul si am primit mesaj ca a fost eligibil ca proba pentru a se efectua testarea genetica.Sunt si multi care au primit ca raspuns ca testul trebuie repetat,probabil nefiind facuta recoltarea corect,eu am insistat cu betisorul pe ambii obraji,sa fiu sigura ca va fi in regula.






You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images