Emag

Postare preluata facebook

luni, februarie 21, 2022

 Buna dimineaťa grup ! 

Am un baiat de 15ani diagnosticat cu spectru  autism  non-verbal   "hetero agresiv"! In urma cu 7 luni era foarte agitat ,furios ,nervos etc..

Nu exagerez dar cred ca ma lovea de cel putin 8 ,9  ori pe zi ! Avea o furie pe care n o pot explica in cuvinte ! 5 minute  pt mn şi ceilalți copii ai mei erau fatale (5mn dura criza lui urmatã de o furie rar intâlnitã)!Geamuri sparte ,veselã ,mobilã ,urlete pumni piciore etc..

Am inceput cu un protocol soft  timp de 3luni :  bioferment ,Silicium siliplant ,Vitamina c ,plasma Quinton Hypertonic,G7 Neuro Health

Nu am avansat prea mult cu acest protocol primele 3 luni si atunci Dl Adrian mi a spus ca foarte posibil exista o contaminare cu mercur la nivel neuronal. Mi a scos siliciu si a adaugat ZeolitSpectrum, Vitamina B12 si Ala Vegan.

In luna a 6 a fiul meu s a schimbat foarte mult in bine 

Este foarte atent ,foarte linistit aş putea spune neaşteptat de linistit ,executã comenzi şi este foarte protector cu frãtiorul lui in vârsta de 2anişori şi 5luni mai are si acum momente dar foarte rar se intamplã acest lucru 

Vreau sã mentionez ca in urma cu 1luna si a spart tel ul el fiind foarte dependent de acel dispozitiv teama de a incepe din nou sa loveasca si sa distruga tot din jurul lui a fost maxima ! Dar spre uimirea mea fiul meu a fost exagerat de linistit ! (In aceasta perioada a stat fãrã )Acum are telofon dar nu sta mai mult de 3ore pe zi ! Acum suntem in a 7 a lunã de tratament ..pe lânga cele mentionate mai sus fiul meu mai i a : Plasmã Quinton isotonic şi AlphaOne !Când alegi speranța totul este posibil si eu cu asta am trait ! Fiecare zi reprezinta un nou inceput o noua mica viata. Noi ne am  luptat pentru a traii pana in acest moment, pana in aceasta zi.Exista lucruri care ni se vor intampla doar o data in viata, si depinde de noi daca vom profita de acestea sau nu.Recomand cu incredere aceste produse de la Bioscem ! Mulțumesc D lui A.V.  pt implicare şi D nei C.M.care timp de 3luni a contribuit financiar  ca eu sa pot sa i administrez acest  tratament fiului meu !  Nu pot exprima in cuvinte recunoştința pe care o simt pt aceasti oameni minunați ! Multã sãnãtate tuturor ! O zi frumoasã vã doresc plinã de speranțã!❤💙Sursa:facebook

PEDIAKID NERVOSITE SIROP CU COACAZE PENTRU NERVOZITATEA LA COPII, 125 ML




PEDIAKID SOMMEIL SIROP PENTRU SOMN CU GUST DE CIRESE, 125 ML


You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images