Emag

Postare preluata

duminică, octombrie 24, 2021

 Preluata

"Pentru angajații care sunt constransi sa se vax,,scineze


Dacă sunteți forțat să vă ' Vaxx'inați  pentru a vă păstra slujba, iată o modalitate excelentă de a gestiona un această problemă: Acceptare condiționată! -Secretul este să NU refuzi ci să trimiți o scrisoare (e-mail) oficială companiei angajatoare după modelul următor:


„Scriu cu privire la potențialul 'vax' c&vid' și dorința mea de a fi pe deplin informat cu privire la TOATE chestiunile de ordin medical si juridic înainte de a continua. Aș fi foarte recunoscător dacă ați putea furniza următoarele informații, în conformitate cu cerințele legale. ":


1. Mă puteți informa asupra statutului legal aprobat al 'vaxx'-ului și dacă este experimental?


2. Puteți furniza detalii și asigurări că 'vaxx'-ul a fost testat complet, independent și riguros asupra grupurilor de control și rezultatele ulterioare ale acestor teste?


3. Mă puteți sfătui în legătură cu întreaga listă a substanțelor conținute de 'vaxxinul'  pe care urmează să îl primesc și dacă este toxic pentru organism?


4. Puteți să mă informați pe deplin cu privire la toate reacțiile adverse asociate acestui 'vaxxin'?


5. Puteți confirma, vă rog, că 'vaxxinul' pe care îl susțineți NU este o terapie experimentală mARN care poate afecta/modifica genele?


6. Puteți confirma, vă rog, că nu voi fi sub nicio constrângere din partea voastră ca angajatori, în conformitate cu Codul de la Nürnberg?


7. Puteți să mă informați cu privire la riscul posibil/probabil de deces, în nefericitul caz în care aș contracta C&vid I9, și de asemenea probabilitatea de vindecare în caz că aș contracta C&vid I9?


8. Puteți să mă informați, dacă în caz de apariție a reacțiilor adverse, este responsabil producătorul 'vaxx'-ului? În cazul în care producătorul nu este responsabil, compania la care sunt angajată în prezent va fi responsabilă/ răspunzătoare, având în vedere că la cererea acesteia am fost nevoită să fac 'vaxxin'-ul  de pentru a-mi putea continua activitatea?


Odată ce am primit în totalitate informațiile de mai sus și sunt convinsă că NU există nicio amenințare asupra sănătății mele, voi fi bucuros/ă să accept oferta dvs. de a primi tratamentul, dar cu anumite condiții - și anume că:


1. Confirmați în scris că nu voi suferi în nici un fel.


2. După acceptarea acestor cerințe, oferta va trebui semnată de un medic complet calificat, care își va asuma întreaga răspundere juridică și financiară pentru orice leziuni care îmi vor fi provocate sau pentru orice interacțiune a personalului autorizat în legătură cu aceste proceduri.


3. În cazul în care ar trebui să refuz oferta de vaxx'inare, vă rog să confirmați că acest lucru nu va compromite poziția mea și că nu voi suferi prejudicii și discriminări ca urmare a deciziei mele.


Ideea este că, dacă angajatorul NU POATE furniza aceste informații, NU înseamnă că dumneavoastră ați refuzat 'tratamentul/'vaxxin'-ul"

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images