1. Pentru un ten uscat, cu mici imperfectiuni
    • mm
      Mirela Vescan
      De la Astor, Skin match protect, este foarte bun

  2. - tenu gras 
    • mm
      Mirela Vescan Double Wear de la Estee Lauder, are putere mare de acoperire si echilibreaza secretiile de sebum.

  3. -inainte de a aplica fondul de ten,in afara primer-ului se poate folosi crema de fata? Si inca o intrebare,ce recomandati,fondul de ten de la seventeen sau vichy
    • mm
      Mirela Vescan
      Sigur ca poti folosi crema ta de fata, daca te intelegi bine cu ea. Vicheste un produs dermato-cosmetic, daca gasesti culoarea ta foloseste-l cu  incredere.                                                            Pentru ten sensibil ,mixt si usoare pete pigmentare pe obraji
    • mm
      Mirela Vescan
      Buna, iti recomand Match Perfection de la Rimmel,  are putere mare de acoperire. Mai poti lua fondul de ten mineral de la MAC, la tub este

  4. Eu am tenul gras și cu imperfecțiuni (pori dilatati)….ce parere aveti despre fondul de ten de la Dermacol sau îmi recomandați altceva?
    • mm
      Mirela Vescan
      Mai bine de la bourjois Air Mat, este foarte bun pentru genul asta de probleme
  5. -tenul mixt deshidratat.
    Ce recomandati pt uniformizare? 
    • mm
      Mirela Vescan
      Cremele Biother Aquasource sunt foarte hidratante     -pentru ten afectat de vitiligo ce fond de ten recomandati ? Tenul este mixt, zona T este uscata. Zona ochilor sensibila
    • mm
      Mirela Vescan
      Iti recomand un fond de ten Match Perfection de la Rimmel. Ai nevoie de doua corectoare profesionale, unul inchis la culoare si unul deschis. Trebuie sa combini culorile pana obtii nuanta corecta.                                                                                          Pentru un ten mixt cu tendința de îngrășare și porii dilatați . 
    • mm
      Mirela Vescan
      Double Wear de la Estee Lauder cred ca ti se potriveste. 

  6. Am ten cu tendinte de uscare in zona T, cu mici imperfectiuni in zona obrajilor (cauzate de stoarcerea cosurilor). Ce fond de ten imi recomandati? Ps: imi puteti recomanda si o crema pentru ten uscat? 
    • mm
      Mirela Vescan
      -ar fi bun un fond de ten Lasting Finish de la Rimmel, ai sa vezi ca te ajuta, are in el un ser hidratant. Ori iti cumperi o crema de zi de la Nivea sau daca vrei ceva mai scump dar cu adevarat de calitate, ar fi indicat Babor-Complete repaur. Face minuni si rezolva cam toate problemele tenului insa pretul este cam ridicat. 
    • Eu am un inceput de cuperoza si as dori sa folosessc un fond de ten care sa aiba si protectie solara totodata. Ce ar fi mai bun pe piata?
    • mm
      Mirela Vescan
      Buna Ana, toate fondurile de ten au filtru de protectie solara, de exemplu Match Perfection de la Rimmel, are SPF18. Tot la Rimmel este si o crema primer, cu filtru mai mare, este varianta cu rosu Impreuna iti vor proteja tenul. Pentru cuperoza insa iti recomand sa tratament cu laser (in cateva minute leziunile vasculare se sigileaza) si creme, serum-uri de zi- noapte speciale. Trebuie sa te orientezi spre produse dermato-cosmetice. Cuperoza nu apare neaparat de la soare
  7. Buna Mirela, am ten mixt in general, in aceasta perioada cu tendința de uscare, ce fond de ten imi recomanzi?!mm
    • Mirela Vescan
      Incearca Face and body de la mac, vei simti la propriu cum se hidrateaza tenul


  8. Un fond de ten hidratant, cu o formula fara grasimi care nu ramane pe dispay-ul mobilului si care protejeaza tenul de praf si impuritati exista? 
    • mm
      Mirela Vescan
      In mod normal, daca fixezi fondul de ten cu pudra nu se intampla sa se transfere. Daca te-ai fardat corect ai totusi a ramas pe telefon, incearca Double Wear de la Estee Lauder

  9. Buna ziua!Am un ten uscat,foarte deschis -alb-galbui…
    • mm
      Mirela Vescan

  10. Buna ziua,
    Eu am tenul uscat si marea majoritate a fondurilor de ten au efectul de masca dupa ce le aplic pe pielea hidratata in prealabil. Tenul nu are imperfectiuni. Ce fond de ten imi recomandati? Multumesc!
    • mm
      Mirela Vescan
      De la Max Factor este bun Skin Luminuzer, este fin si hidratant.                                                                  
    • Buna ziua! Va rog sa-mi recomandati un fond de ten care sa aiba acoperire mare, sa reziste toata ziua, dar sa nu-mi usuce fata, sa nu dea impresia de tencuiala pe fata…mentionez faptul ca tenul meu este mixt.
    • mm
      Mirela Vescan
      De la Estee Lauder, Double wear cred ca ti-ar placea mult, i deplinesfe toate conditiile cerute de tine

  11. Buna ziua! Va rog sa-mi recomandati un fond de ten cu acoperire mare, care sa reziste toata ziua si care sa-mi hidrateze tenul, tinand cont de faptul ca am un ten preponderent uscat! 
    • mm
      Mirela Vescan
      Astor Skin Match poti incerca, se pare ca ai in ten destul de sensibil. 

  12. Buna,as vrea o recomdare de fond de ten pana in 100 lei pt ten sensibil,in zona obrajilor,si cu pori dilatati,puncte negre zona t,sa dea luminozitate,sa nu incarce,am eventuale riduri de expresie mai ales in zona ochilor

    • mm
      Mirela Vescan
      Astor-Perfect stay, este si rezistent, are si putere mare de acoperire si se si incadreaza in buget


  13. Buna Mirela! Am tenul matur cu pori dilatati .As dori un fond de ten si nu stiu care mi s-ar potrivi.
    • mm
      Mirela Vescan
      Inainte de aplicarea fondului de ten,ar fi indicat un primer. Iar ca fond de ten de la Bourjois-Healty mix ar fi bun, este hidratant, tonifiant si ofera glow

  14. Fondurile de ten folosite : revlon colorstay, seveenten nu imi prieste deloc,mi se strange pe fata , bourjous healty mix, max factor (prea inchis )

    • mm
      Mirela Vescan
      Stay Matte de la Rimmel, eate foarte bun in perioada asta, cel mai deschis e ok.
  15. Buna ziua! Am nevoie de un fond de ten cu o acoperire destul de mare, care sa nu se stranga in linii si sa nu dea aspectul de masca. In ultimul an am folosit Invisible touch foundation de la giordani gold si a fost destul de ok. Am cateva cosuri si urme de la ele iar pe frunte si pe nas se fac cojite. Dupa ce ma spal pe fata, tenul este uscat, dar dupa un timp mi se pare normal. Ma gandeam sa incerc rimmel lasting finish 25 hours foundation. Ce parere aveti si ce mi.ati recomanda?

    • mm
      Mirela Vescan
      Este buna alegerea ta) mai poti lua ai Mutch Perfection

  16. Buna ziua pt tenul cu tendinte de imbatranire ce fond de ten imi recomandati .multumesc

    • mm
      Mirela Vescan
      Buna Simona, sunt bune fondurile de ten care contin serum-uri revigorante, reconfortante, antu-agung, ele previn degradarea tenului si redau elasticitatea pielii. Le recunosti foarte usor,scrie oe ele despre serum sau unele au o pipeta.