Emag

Compunerea unui elev a devenit virala pe internet

sâmbătă, octombrie 08, 2016

Compunerea unui elev de clasa a iv-a a devenit virala pe internet,pe retelele de socializare..Cand a citit compunerea īnvatatoarea a ramas socata:"Cum mi-am petrecut eu vacanța de vara nu este treaba nimanui.Este treaba mea personala deoarece vara este timpul meu personal,eu nu sunt obligat sa raportez nimanui despre el.Trebuie sa se respecte drepturile omului.Iar daca o sa-mi dati nota patru pentru aceasta compunere,doamna Mitrache,noi doi o sa ne întâlnim la curtea Europeana de justiție.O sa fiți chemata acolo cu citație prin posta.Iar eu oricum voi fi deja acolo cu alte treburi.Cu ce fel de treburi este iarasi treaba mea personala si nu priveste pe nimeni."😂

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images