Emag

Review Sublime Soft Pure Micellar Cleansing Water L'oreal

vineri, ianuarie 09, 2015

Solutia micelara Sublime Soft L'oreal este special conceputa pentru tenul uscat sau sensibil,hidrateaza si nu irita pielea.Curata in profunzime atat tenul cat si zona ochilor.
Nu contine parfum si nici alcool.Hipoalergenic.
Cantitate 200 ml-14,50 lei pret promotional.
Este recomandat a se consuma în 6 luni de la deschidere.Am aplicat-o pe fata cu ajutorul unui disc demachiant de doua ori pe zi, dimineata si seara dar desi pe produs specifica clar ca nu necesita clatire eu am simtit nevoia sa ma spal dupa utilizare pentru ca lasa tenul un pic lipicios.Prima demachiere a ochilor n-a fost asa cum ma asteptam,m-au usturat ochii desi pe produs specifica" pentru ochi sensibili"iar de curat rimelul.... as putea spune ca si-a facut treaba destul de greu.Poate nu mi s-a potrivit mie asta nu înseamna ca la fel va fi pentru toate persoanele care o vor încerca.Cand apare cate o apa micelara nu ma pot abtine sa nu o testez .Imi place sa pot face comparatie intre ele sa vad care e mai buna.Deocamdata raman fanå a  apei micelare de la Garnier.


You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images