Emag

Site pentru un fel de cersit...

joi, august 23, 2012

Stiati de existenta acestuit site?Daca la inceput iti faci o parere proasta si te intrebi oare de ce nu gasesc totusi o solutie pentru a-si rezolva situatie materiala proasta in loc sa ceara de pomana rasfoind paginile unu dupa alta iti lasa un gust amar ,vezi cata suferinta si durere poate exista:"
mama singura
23 august 2012, 15:26, in cereri donatii
am 21 de ani si sunt mama.sunt si tata. tatal copilului nu l-a recunoscut a vrut sa-l dam,sa-l aruncam orice numai sa scape de el.eu si ai mei nu am vrut.il cresc singura de 3 ani jumate acum trebuia sa-l dau la gradinita.dar nu am cu ce.este f greu pt ca parintii si surorile ma ajuta dar din cand in c...
Data anunt: 22-08-2012
Status: Anunt activ
Descriere:
Am 22 de ani sunt studenta si am fost diagnosticata cu cancer de col. Cu ajutorul oamenilor care mi-au donat anumite sume de bani,am reusit sa incep tratamentul.Mai am nevoie de o suma si am nevoie urgent de o peruca.Deja incepe sa imi cada parul si probabil intr-o luna o sa raman fara el. Va rog ajutati-ma.Multumesc

cerere de donatie

Adaugat la: 2012-08-06 21:08:52 | Afisari: 62 | Comentarii: 0

Data anunt: 06-08-2012
Status: Anunt activ
Descriere:
ma numesc mihesan ioan.sint handicapat cu ambele picioare amputate.sint divortat de 4 ani. baiatul,BOGDAN de 12 ani,a fost abandonat de mama lui,si anul trecut in septembrie sa intors la mine.de atunci locuim si traim impreuna.ne este foarte greu.am avea foarte mare nevoie de ajutor pentru BOGDAN. rechizite,haine,alimente si detergent. va multumesc.
Locatie: Cluj,
suntem o familie pe drumuri
31 iulie 2012, 08:54, in cereri donatii
avem nevoie de ajutorul vostru nu avem nici un venit nu avem alimente suntem distrusi cine ne poate ajuta cu o locuinta unde sa locuim primim orce ajutor telefon 0747744137Sursa :aici

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images