Emag

Sfantul Nectarie-facator de minuni

vineri, februarie 24, 2012

Intamplator am dat de un site unde este foarte laudat Sfantul Nectarie despre care spre rusinea mea n-am auzit sau poate n-am dat importanta..."    Sfantul Nectarie este grabnic ajutator si nu lasa pe nimeni nemangaiat. Chiar daca nu iti trimite tamaduire trupeasca, totusi iti da cu prisosinta impacarea cu Dumnezeu si implicit tamaduirea trupeasca."  ,"    Rugati-va Sfantului Nectarie, este mare facator de minuni",    Ma numesc Nicoleta, locuiesc in Torino, am 41 de ani si fumam de la varsta de 17 ani, peste un pachet de tigari pe zi. De cand am primit o icoana a Sfantului Nectarie, de la o cunostinta, (pe care Sfantul a vindecat-o de cancer cu metastaze), m-am lasat de fumat  si eu si sotul meu."     Apoi, printr-o minune am ramas insarcinata, in timp ce doctorul de familie zicea sa nu facem copi,i sa asteptam recidiva bolii de col la 5 ani si abia apoi sa facem un copil. Nu, acest copil a venit cand a vrut Dumnezeu si printr-o minune. Am ramas insarcinata in perioada in care de fapt trebuia sa vina menstruatia...ovulatia a avut loc astfel decat teoretic, a fost ceva schimbat in organismul meu ca sa raman insarcinata...si fiind la sfantul maslu mi-am dat seama ca e ajutorul Sfantului. Am facut inca un test Papanicolau si a iesit bine!!! asta inseamna ca nu mai sunt suspecta de cancer si colul arata bine...exista modificari specifice sarcinii, dar atat!!!"http://www.sfantulnectarie.ro/HTML/BARA%20MENIURI/minunicititori.html

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images