Emag

In memoria taticului meu

vineri, octombrie 03, 2014

Au trecut deja 5 zile de cand tatal meu a murit si doar 1 zi de cand l-am inmormantat. Nici acum nu-mi vine sa cred ca nu mai este, desi uneori am impresia ca am acceptat si ca ma voi impaca cu ideea. Ma amagesc singura, pentru ca de fiecare data imi amintesc ceva care sa ma faca sa plang,durerea e la fel de mare ca-n prima zi cand am aflat cutremuratoarea veste ca taticul meu a murit.Era bolnav cu inima,lua tratament si se simtea bine sau cel putin asa ne zicea,poate ca sa nu ne facem griji,mereu spunea:"ma simt bine".Tatal meu tot timpul muncea desi nu avea voie sa faca efort, cand a murit se imbraca sa plece in padure. Avea incredere, ca totul e bine si s-a comportat ca si cand n-ar fi fost bolnav deloc.N-am apucat sa-mi iau ramas bun,ultima oara mi-a trimis un mesaj intrebandu-ma ce mai facem si ca ne pupa.De as fi stiut ca vorbim intr-un fel pentru ultima oara cate i-as fi spus,de ce nu i-am scris ca-l iubesc,ca nu ma durea mana :((((Nu stim sa-i apreciem pe cei de langa noi,decat dupa ce nu mai sunt...N-am putut sa ma duc des pe la el sa-l vad acum am ramas cu o poza:((. I-as da ani din viata mea sa mai traiasca ,sa-l mai pot vedea,as face un efort si l-as vizita mai des nu de Pasti si de Craciun.Nu puteam accepta ca pentru tatal meu trebuia sa cumparam formol,sicriu si altele.Nu pot sa cred ca nu va mai veni acasa sa doarma,ca i-au luat taful pe care unii si-l doreau de multa vreme.Padurea a fost o parte importanta din viata lui,acum plange dupa el.Taticul meu a ramas orfan de tata la varsta de 5ani ,a cunoscut de mic ce sunt lipsurile si totodata ce e munca si de asta si-a dorit ca noi,fetele lui sa nu ducem lipsa de nimic,ne-a iubit mult si noi la fel, l-am iubit enorm de mult.Si-a dorit baieti iar cand s-a nascut surioara cea mai mica si-l intrebau prietenii lui ce are acum, raspundea:doua fete si-o fata!Dar cea din urma fetita a devenit comoara lui,lumina ochilor,cand vorbea de ea ii straluceau ochii de bucurie.As vrea sa spun ca ne-a iubit la fel dar nu pot,ne-a iubit mult pe toate asta e sigur eram fetele lui tata,iar melodia cu acelasi nume era favorita lui.Desi n-a avut baieti se lauda ca baietii lui sunt cei trei gineri si acum are ,cum n-are baieti?Asa a vrut D-zeu si cu exact doua luni inainte sa moara a avut parte si de un nepotel caruia i-a zis "frumusete" si l-a pupat pe frunte ca de ramas bun.Pentru mine acum a devenit un inger pazitor, tot ce fac el o sa vada, mi-as dori sa fiu buna cum era el ,sa fie mandru de mine si din cauza asta o sa incerc mereu sa fiu un om mai bun.In aceste momente pentru mine, lucrul cel mai rau care se putea intampla, s-a intamplat,lucru de care ma temeam inca din copilarie. Acum nu mai mi-e frica asa tare de nimic,stiu ca daca as muri, tatal meu scump si bun ma asteapta undeva acolo sus si abia astept sa ma stranga din nou in brate.Nu stiu inca cum voi reusi sa depasesc aceste momente,cum sa nu urlu de durere cand ma uit la poza lui sau cand imi amintesc asa multe despre el,pot intelege cu adevarat doar cei care si-au pierdut tatal.D-zeu sa-l odihneasca in pace,d-zeu sa-l ierte.Multumim celor care au fost alaturi de noi in aceste momente grele.Eu nu credeam in oameni,in prieteni dar tatal meu credea,el mereu zicea ca a fost cu un prieten si tinea mult la ei.De acum in memoria ta taticule,voi fi mai buna,nu voi mai crede ca oamenii toti sunt rai si egoisti pentru ca" prietenii tai"au fost toti sa te conduca pe ultimul drum si au varsat lacrimi spunand:D-zeu sa-l ierte!Te vom iubi mereu,nu te vom uita niciodata,vei ramane viu prin amintirile noastre!

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Este foarte trista povestioara ta de astazi. Am citit cu sufletul la gura fiecare rand. Chiar daca nu te cunosc, imi pare rau pentru pierderea ta. Iti doresc sa fii puternica si sa reusesti sa treci peste aceasta durere, poate nu curand, dar incet, incet, totul va fi bine. Cu totii am pierdut pe cineva la un moment dat si, chiar daca pe mine nu m-au consolat niciodata aceste cuvinte, simt nevoia sa-ti spun ca "viata merge inainte". Totusi, amintirile nu ti le va putea lua nimeni. Ai grija de tine si de sufletul ta. Dumnezeu sa-l ierte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru comentariu,in aceste momente grele cand doar gandul ca taticul meu bun care a trudit toata viata pentru noi,(avea mainile in sicriu asa batatorite de munca)a plecat in lumea umbrelor pentru totdeauna ,e sfasietor.D-zeu sa te auda!

      Ștergere
  2. Greu le este copiilor sa recunoasca si sa traiasca, in ciuda realitatii implacabile, momentele in care unul dintre parinti trece in lumea celor drepti. Prin astfel de clipe trece acum familia voastră, la despartirea de bunul vostru tată, socru si bunic. Alatur lacrimile mele acestei indurerate familii, asigurand-o de intreaga mea compasiune. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace, iar pe cei ramasi sa vă mangaie. Sincere condoleanţe .................. din fericire am avut ocazia sa-l cunosc pe tatăl tau şi pe tine ........

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru cuvintele frumoase,pentru sincerele condoleante.Orice plecare in lumea de dincolo,fie ea aşteptată sau neaşteptată, a unei persoane dragi şi cu atât mai mult a unui părinte lasa in cei rămaşi un gol imens, care atrage în sine tot felul de sentimente gânduri, amintiri,multe regrete. In aceste dureroase momente simti nevoia de a fi mai aproape de D-zeu,te gandesti la viata de Apoi,la viata vesnica,înviere,doar asa imi explic sensul vietii dar pana atunci nu ne ramane decat sa ne rugam pentru cei plecaţi. Pe curând, taticul meu desi la inmormantare ti-am spus adio gandidu-ma ca n-o sa te mai vad niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Observ aceaişi sensibilitate la tine ............ o sensibilitate aparte cu care te-ai nascut si pe care in copilarie nu prea ai manifestat-o public. In aceste momente mi-as dori sa dau timpul inapoi ............. sa te vad in copilarie ..........sa te vad cum iti zburda imaginaţia.....sa te vad fericita. Imi pare rau ............pentru tine . Fii puternica .........aşa cum mi te aduc aminte.......... fii tu ..........si încearca să intelegi viaţa în esenta ei. Sunt convinsă ca tatăl tau este cu tine acum ..............si va fi pana la sfarşit ..........ai sa vezi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc inca o data,aceste incurajari inseamna mult pentru mine!

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images