Emag

Statusuri de tristete

luni, ianuarie 23, 2012

1)Ma trezesc cu tine-n gand adorm la chipul tau visand dar tu n-ai vrut sa fii a mea chiar daca esti dragostea mea 2)Acum cand te iubesc te rog nu spune nu doar pentru tine mai traiesc te rog iubeste-ma si tu!3)E greu sa iubesti si va fi intotdeauna dar adu-ti aminte ca cineva te iubeste si acela sunt eu!4)E greu sa mergi pe drumul vietii cu inima pustie e greu sa suferi in tacere si nimeni sa nu tie!4)Nu dispera cand soarta te apasa si nici nu pange de al tau destin caci dupa un chin viata-i mai frumoasa cum dupa ploaie ceru-i mai senin!5)Cand soarta imi va spune sa parasesc pamantul, cand oaameni fara suflet imi vor sapa mormantul,cand zile pentru mine nu vor mai exista atunci dar nici atunci eu nu te voi uita.6)In dragoste sa nu faci din durere fericirea ta7)Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine un singur lucru insa stiu  mi-e tare dor de tine8)De multe ori zambetul celor care sufera  e mai dureros decat lacrimile celor care plang9)Dorul e ca focul in care ard dorintele,durerile toate sperantele iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images