Emag

Noriel-aveti grija

luni, ianuarie 30, 2012







Am comandat, bucuroasa ca e la reducere, papusa Lalaloopsy Berry Jars cu par roz , rochita frumoasa si pelerina ploaie.La vreo ora dupa ce dau comanda ma suna ca nu au pelerina de ploaie si pozele sunt cu caracter informativ !Am acceptat haina iarna.Cand imi vine comanda ma trezesc cu o alta papusa Lalaloopsy cu par albastru cea din pozele de mai sus!Ii explic doamnei care a raspuns la telefon situatia, ca n-am cum sa fac cadou o alta papusa fetitei decat cea pe care si-a dorit-o si a acceptat sa o trimit inapoi ca sa mi-o schimbe, ca n-au avut si asa au trimis cei de la depozit!Halal explicatie sa vina altceva decat comanzi si e de vina depozitul!Pana la urma am primit o alta papusa cu par roz si rochita frumoasa ,nu cea ceruta ca n-o aveau dar macar e draguta fata de cea marinar!

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images