Emag

Pachet promotional-Engleza pentru toti19.99lei!

joi, ianuarie 26, 2012


http://www.imponline.ro/engleza-pentru-toti/     Am  primit un mail despre un pachet promotional engleza la pretul de19.99 lei la care primesti cadou un dictionar electronic in 12limbi: Engleză, Română, Italiană, Spaniolă, Germană, Franceză, Rusă, Maghiară, Bulgară, Cehă, Slovacă, Poloneză.Un dezavantaj sa zicem asa "Dacă comandaţi acum, dicţionarul electronic vi-l facem cadou în al treilea pachet, după achitarea primelor două pachete."-Seamana cu Reader Digest!.....adica te tot duc , te mananca de bani...

You Might Also Like

3 comentarii

  1. PRIMIND FACTURA DE PLATA IMP4059580,AM ACCEPTAT PRIMIREA A 2+2=39,96 SI AM ACHITAT 19,99 RONI,AVIND CODUL O206062739 ,INTRE 1IULIE -1 SEPT/2012 NU MAI TRIMITE-T- NMIC CA NU SUNT IN LOCALITATE ,CU MULTUMIRI ,C A

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce e cu dictionarul ,e gluma sau serios . De e serios astept si eu pina in 30 iunie /12 ,folosindu-mi unde plec,,multumesc ,titus36

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e serios ,eu doar am citat ce am primit pe mail si totodata mi-am scris si parerea ca ...e doar ca sa te manance de bani sa zicem asa.Dictionarul electronic il primesti dupa ce faci la ei vreo trei comenzi cu alte cuvinte il cumperi din alta parte si ajungi mai ieftin.

      Ștergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images