Emag

Neutrogena T/Gel sampon antimatreata

vineri, ianuarie 06, 2012

Ce spun ei:"
Este demonstrat clinic că T/Gel TOTAL combate principalele cauze ale apariţiei mătreţii.
Fiecare dintre cele 5 ingrediente are o acţiune diferită:
- elimină mătreaţa severă şi persistentă
- diminuează roşeaţa
- calmează mâncărimile
- normalizează seboreea
- previne reapariţia mătreţii.
Pentru cele mai bune rezultate, folosiţi-l de cel puţin 2 ori pe săptămână sau la recomandarea dermatologului.
Utilizat în mod regulat, lasă părul sănătos şi perfect curat."Parerea mea: miroase urat si nu are efect nici cat samponul head&shoulders poate difera actiunea de la persoana la persoana...


You Might Also Like

2 comentarii

  1. eu sunt foarte multumita de el.am reusit sa stapez psoriazisul care il aveam,de aproape un an am scalpul curat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a fost de folos asa cum am spus difera de la o persoana la alta ,eu n-am fost deloc multumita miroase a petrol si n-am observat sa aiba vreun efect asupra matretii ,bine ca e bun pentru psoriazis.Mie mi-a fost foarte bun Nizoral sampon,pacat ca nu se mai gaseste in farmacii.

      Ștergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images