Emag

DENT ESTET 4 KIDS -clinica pediatrica

miercuri, iulie 26, 2017









 DENT ESTET 4 KIDS - prima clinica stomatologica din Romania dedicata exclusiv copiilor.Am ajuns si aici din pacate ,cate ne sunt sortite prin toate trecem.Clinica moderna,personal amabil,spatiu de joaca pentru copii si inauntru si afara.Preturile sunt cam piperate ce-i drept pentru oamenii simpli ce traiesc din salarii si nu au si alte surse de venit.O anestezie de90minute costa 13milioane vechi,se calculeaza de cand iti preia copilul si pana isi revine din anestezie adica luati in calcul nu o ora jumatate ci trei ore,doar anestezia generala ne-a costat 26milioane vechi din care am avut10%reducere cu voucherul generat pe siteul desprecopii.com.Asa arata voucherul meu,acesta se va prezenta odata cu programarea,ori il tipariti,ori il trimiteti pe mailul lor.
.O plomba costa in functie de complexitatea acesteia,o extractie in functie de tipul extractiei undeva la 160lei.Pentru anestezie generala copilul meu a fost intubat.

Inainte de anestezia generala a trebuit sa manance ceva usor dimineata pana pe la ora 9.00apoi pana pe la12.00putin lapte si apa ,dupa ora12.00 nimic .La ora 15.00s-a prezentat d-na doctor pentru anestezie,am urcat la etajul doi cu el in brate pe scari.Era scancit,obosit,nemancat,deshidratat.Nu exista o camera unde sa poata dormi un copil mic ,a dormit in balansoar afara,mai batea si vantul.Inauntru,in sala de interventie,l-am asezat pe scaunul stomatologic.Deasupra este un televizor dar nu au avut canalul lui preferat, baby tv, asa ca,nu a fost interesat.S-a speriat,ma tinea strans de gat.M-au rugat sa-i tin eu masca,a inceput sa riposteze,sa se zbata.A adormit in aproximativ 1-2minute dar mie mi s-au parut ore.Am iesita afara ,am privit prin usa de sticla,a fost intubat.Foarte dureroasa privelistea,sa-ti vezi copilul adormit,intubat,monitorul care indica pulsul etc.A trebuit sa coboram la parter.Am fost informati  din cand in cand despre starea copilului.Pretul difera in functie de ce constata in timpul interventiei.Cele 90 minute s-au transformat in mai bine de 3ore de anestezie generala.Dupa interventie ,am urcat,copilul nu-si poate tine capul,era ragusit de la intubare,plangea erasuparat.Parea foarte greu,nu se tinea deloc,nici macar picioarele.In continuare scancit si agitat pana seara tarziu.Nu aveam voie sa-i dam lapte pana a doua zi dimineata ,acesta putand produce bacterii si astfel infectii la locul extractiei .Si-a revenit cam in doua zile dupa urata experienta traita .Clinica este in regula,curatenie,personal amabil,jucarii.Pentru ce inseamna o anestezie generala la un copil mic,efectiv viata lui o dai pe mainile acelor medici,daca as avea de ales tot la aceasta clinica as merge.Nu au loc de internari,dupa interventie trebuie sa ai unde sa te cazezi,in caz de vreo problema suni la112 si tii legatura cu medicul anestezist.La ora 8 .00 seara clinica se inchide.Am scris despre experienta noastra pentru ca,poate vreodata va ajuta pe cineva.Eu am cautat informatii dinainte si am gasit in general doar pareri negative.Nimic din ce am citit nu este adevarat,mie mi-au acordat reducerea fara probleme,tot personalul lucreaza profesional,e amabil si in afara de asta aglomeratia care era ,vorbeste de la sine.Multumim clinicii,personalului,copilul nostru este bine,acum spoate manca si nu mai plange de durere.Ieri a implinit trei anisori.La multi ani scumpul nostru baiețel!








You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images