Emag

A mai plecat un înger dintre noi

duminică, iulie 23, 2017





Denisa Raducu ,binecunoscuta manelista cu numele de scena, Denisa a plecat pe drumul fara cale de întoarcere ,la varsta de doar 27ani,înca de la primele ore ale diminetii.In urma cu trei luni a fost diagnosticata cu o cumplita boala,cancer ,o tumora metastazata a ficatului care s-a extins si i-a cuprins toate organele din zona abdomenului.In ultimele saptamani se hranea doar prin perfuzii,slabise foarte mult si nu se mai putea deplasa decat ajutata de cei apropiati.Cu câteva săptămâni înainte să se intample tragedia,Denisa a avut o discuţie cu mama ei şi a avut marea rugaminte ca apartamentul , maşina şi alte bunuri să-i fie lăsate surorii ei,cântăreaţa avea o relaţie de suflet excepţională cu sora.

Recent, la un post de televiziune, sora cântăreţei afirma: "Eu cu sora mea vorbesc zilnic. Eu îi spun zilnic surorii mele cât de mult o iubesc. După familia mea, ea a cea mai importantă persoană pentru mine. Nu este nevoie să fac public lucrul ăsta. Ea ştie foarte bine că o iubesc, că sunt alături de ea şi împreună o să luptăm, o să fiu alături de ea şi o să treacă peste tot. Nu e nevoie să fac public ceva legat de sora mea". Din păcate, Denisa a murit în această dimineaţă în jurul orei 4.00Ajunsese sa aiba doar23kg !Denisa a pierdut lupta cu boala,a lasat in urma multa intristare si durere,multe lacrimi.D-zeu sa o ierte,condoleanțe familiei!

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images