Emag

Intâmplari paranormale

vineri, decembrie 21, 2018

 Daca imi dati voie sa povestesc si eu ceva ce am trait in copilarie si de care imi aduc uneori aminte cu oarecare teama.Cam pana la varsta de 7ani copilaria mea a fost marcata de ceea ce vedeam bineinteles doar eu.Dupa ce adormeau ai mei,in camera de langa dormitor se petreceau lucruri stranii,auzeam niste persoane
 vorbind in alta limba acum sunt aproape sigura ca era limba germana .Parca asteptau sa adoarma parintii si incepeau cu petreceri ,rasete , muzica iar uneori din contra se auzeau certuri si plansete.O  femeie in negru, slabuta, imbracata cu o rochie ce jos era plisata si esarfa ingusta pe cap se certa cu un barbat de statura medie si supraponderal ce purta un costum kaki si avea o insigna in piept .Tenul lui era de o nuanta galbena spre verzui ,o culoare bolnava iar sub barbie ii atarna usor pielea.Noi am locuit in alta casa, in asta ne mutasem de putina vreme si totodata au inceput si cosmarurile .
Uneori nu puteam misca un deget de spaima.La inceput nu pareau sa ma vada mai tarziu s-a schimbat situatia si aveau momente cand imi aruncau o privire pe fuga.A doua zi verificam amanuntit camera dar totul parea in regula.Dar intr-o noapte totul s-a schimbat pentru ca real sau ireal veneau spre mine ,am inceput sa tip si am pus-o pe mama mea sa caute nu era nimic am adormit spre dimineata dar doar dupa ce a inchis usa.Intr-o zi de iarna m-a lasat mama singura si a plecat cu treburi .Parca ma si vad micuta si cum priveam cu groaza asezata pe tocul de la fereastra spre camera groazei.La inceput nimic, totul parea in regula pana la un moment dat...Din intunericul camerei si-a facut aparitia o alta femeie, cu o figura deloc prietenoasa . A fost bine ca o buna perioada de timp nu a iesit de acolo.Ma bazam ca le este frica de lumina zilei si ies doar noaptea.Surpriza a iesit si venea spre mine.😭Am inceput sa trag sa deschid geamul si sa sar.Dar atunci a aparut si mama
 iar fantoma a facut cale intoarsa disparand in intunericul camerei. 🙃Nu stiu daca atunci a fost ultima oara cand am vazut lucruri si oameni ce teoretic nu exista ca e ultima amintire de genul pe care o am.Peste ceva timp am aflat si ca frumoasa noastra gradina noastra a fost pe vremuri camp de lupta.Cand au fost sapate niste gropi pentru a face un gard s-au gasit niste seringi din alea de metal cum erau pe vremuri .Ce mare pacat ca nu le-am pastrat nu am stiut de valoarea lor pe atunci.
A mai trait cineva ceva de genul?

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images