Emag

Povesti din viata mea..2

duminică, decembrie 23, 2018

De la spital direct acasa cum spuneam in postarea de mai inainte.Era asa mic ,un ingeras de copil.Au inceput noptile albe..zile in care mancam in pat pe fuga..Timpul se scurgea si inceapeam sa observ ca ceva nu-i chiar in regula.A stat greu in sezut cred ca pe la6luni si nu avea stabilitate cum trebuia..cand altii mergeau de pe la9luni el abia statea nesprijinit .A mers la1an si2luni dar nu era foarte sigur pe el ,inca se mai busea de cate un perete si impusca trante zdravene.La1an si 10luni avea un vocabular saracacios de cateva cuvinte.Mi-amintesc cum in prezenta unei fetite si a bunicutei a zis :mama ia-ma in bațe"femeia a zis..a ..e mai mare de aia vorbeste ..dar cam atat a fost.Am mers la medic pentru ca nu manca corespunzator dar nu i-a gasit cauza.De asemeni a zis ca nu a evoluat conform varstei ca are prea putine cuvinte in vocabular ,ca nu reactioneaza cum ar trebui .Era obsedat de telefon gresit stiu dar il lasam poate mai mult decat trebuia,asa imi mai faceam treburile,mancam,curat,spalat,ma mai linisteam pentru ca am inceput serviciul cand el avea6luni de frica sa nu ajung in vreo zona mai departata sau poate chiar deloc.Noaptea de paza, ziua la servici a fost wau!Nu ii placea sa se joace,sa construiasca doar tv si telefon.Uneori parea absent ,nu ne vedea ca intram sau ieseam din camera.Cand mergea se uita in tavan cu capul sus si i se parea distractiv de aia lua si multe trante de ne ingrozea .Mai mergea uitandu-se in dreapta sau stanga peste umar in loc sa se uite in fata ,inainte.Am fost la un cabinet de psihologie la cineva cu experienta dar a zis ca nu-i gaseste nimic in neregula,ca e curios,cerceteaza,ca simte pericolul etc si ca sa-l dam la gradinita sa socializeze si isi va da drumul si la vorbire.Dar logopedia ce se facea unde ne-a trimis nu-l ajuta cu nimic dupa cateva luni am renuntat.Ne-am dus la Bucuresti unde nu ne-a mai menajat nimeni ,nu este conform varstei cronologice ,tulburare de dezvoltare dupa luni de logopedie..terapie vedem incotro .De la3ani am trecut prin iad toti,s-a dus linistea familiei ,doar tristete ,ganduri negre iar viitorul pare sumbru.Am gasit din fericire dupa destule experiente neplacute o d-na logoped foarte buna care il ajuta destul de mult dar tot mai avem pana vom ajunge acolo unde trebuie.Din pacate e foarte costisitor si nu e posibil sa facem si mai mult de atat,doar cine trece prin asta intelege ce eforturi trebuie sa faci ca sa-ti vezi copilul bine.Craciun fericit tuturor poate la anul va fi mai bine pentru noi Craciunul nu-i Craciun si anul nou va fi unul ca oricare altul.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images