Emag

Parfum cumparat de pe elefant.ro

miercuri, noiembrie 28, 2018

Parfum achizitionat recent dupa elefant.ro o dezamagire totala.Produsul a venit intr-adevar in folie plastic dar nu sigilat cum ar fi trebuit .Ambalaj asemanator cu a celui original,sticla de parfum pare identica,mirosul nu mi se pare insa la fel ca la parfumul Eclat d'Arpege original pe care de altfel l-am mai avut.Atunci toate colegele ma intrebau ce parfum am folosit acum nu a sesizat nimeni ca as fi folosit vreun parfum.Sticla nu prezinta asperitati nimic ce ar putea de banuit ca ar putea fi un produs contrafacut si totusi..Seria de pe cutia de plastic care de altfel e si ambalajul produsuluieste aceeasi serie cu cea de pe parfum asa cum ar trebui sa fie.Totul arata ca e parfum original ,testul de pe checkcosmetic.net,seria identica,ambalajul doar persistenta lui lasa de dorit.





Inainte de a comanda am cautat informatii pe net unii spun ca-s originale altii ca nu.





L-am introdus pe site http://m.checkcosmetic.net apare data fabricatiei dar nici asta nu ma convinge de originalitatea produsului.Pe incheietura mainii pulverizat se simte cateva ore pe haine aproape deloc ca un parfum de duzina.Nu as mai comanda...Nu stiu pe fostul aoro.ro cum o fi..nu-i pot face retur scrie ca parfumul desgilat nu se poate returna.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images