Emag

În cautarea mașinii de spalat perfecte

luni, noiembrie 26, 2018

    Dupa mai bine de15ani de când am hotarât sa o achizitionez scumpa si buna mea prietena Whirpool 6th sense si-a dat duhul.A fost nemaipomenita si mi-a fost mereu aproape si la bine si la rau.Parea atat de simplu ...ce masina de spalat sa aleg?Tot Whirpool ...dar nu sunt bune sunt fabricate in Rusia..Indesit..n-am auzit lucruri bune si nici despre Beko care totusi are5ani garantie, multa lume se plange ca li s-a stricat la fel si de Ariston.Poate tine si de noroc altfel nu-mi explic cum unii au combina frigorifica Beko de 14-15ani iar l-a mine s-a stricat cand sa faca 2ani garantia am pierdut-o pentru ca n-am gasit bonul de casa si nici un document care sa ateste de unde e cumparata si cand.Cateva poze cu cateva masini din alergatura prin ALTEX nestiind ce sa aleg dupa ce am facut retur la masina de spalat Ariston cumparata de pe emag dar despre asta in alt articol.
















 Si achizitia facuta un LG de 6kg ca si capacitate ,momentan pot spune ca nu i-am gasit defecte ,e un model frumos,silentioasa si usor de folosit.


You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images