Emag

Cea mai frumoasa scrisoare a unei mame catre fiul ei

joi, noiembrie 08, 2018




Fiul ei a împlinit18 ani..e cea mai frumoasa scrisoare citita vreodata de acest gen..

♥️18
     ...fiindca fiecare rost isi are rostul...tu ai venit pe aceasta lume pentru a fi rostul meu...
   Cand eram insarcinata si am aflat ca vei fi baiat, m- am cam speriat.Am avut timp sa ma pregatesc, cat te-am tinut la mine, ne-am conectat. Te-am simtit cum reactionai la emotiile mele, te-am simtit cand te jucai si ma speriam cand dormeai. Dinainte sa te nasti eram prieteni. Iti povesteam toate emotiile mele si cum e lumea in care vei veni.
    Ai venit pe lume cu speranta, dragoste, inocenta si fara instructiuni de folosire, insa ai deschis ochii si te-ai uitat direct la mine in suflet, iar apoi m-ai apucat strans de deget si am stiut ca ne vom descurca. Atunci, in acel moment, noi doi am facut o echipa.Imbatabila!
    Recunosc ca inceputul a fost putin confuz, pana cand am reusit sa ne sincronizam.Dar am reusit, impreuna, sa crestem mari. Ai inceput sa vorbesti  si, pentru ca ai observat emotia mea, tu nu te mai opreai.Ai inceput sa mergi si am fost cel mai mare sustinator al tau.
   Incet,incet ai devenit un mic omulet.Ai inceput sa-ti dezvolti personalitatea si sa-ti stabilesti propriul ritm de a face lucrurile.
   Ai devenit curajos.Imi place cand imi spui "nu" si ma simt norocoasa ca m-ai ales sa fiu mama ta.
     As vrea sa fiu fizic langa tine, toata viata ta, dar s-ar putea sa raman doar in mintea ta si in sufletul tau, la un moment dat, si asta ma face putin nostalgica.
     Sunt mandra ca impreuna am explorat lumea, ca nu ti-e frica sa spui ceva gresit. Nu uita ca cei din jurul tau nu sunt toti ca tine. Nu-ti crea asteptari nerealiste. Sa nu crezi ca cei din jurul tau stiu ce-ti doresti tu daca nu le spui.
    Chiar daca, uneori, vom mai discuta in contradictoriu sau vom fi suparati unul pe celălalt, eu voi fi mandra de tine si, desi nu te mai car in brate, ca atunci cand erai doar un bebelus, nu uita ca bratele mele vor fi oricand deschise pentru tine.
     Imbratisarea mea ar vrea sa-ti vindece orice problema. Vreau sa continui sa cresti frumos si responsabil. Fa-ti multi prieteni si du-te sa vezi lumea.
     Vreau sa te asigur ca iti voi tine spatele si ca voi fi langa tine toata viata. As vrea sa ma bucur cu tine de tot ce iti ca oferi viata. Eu voi fi cel mai bun prieten al tau. Voi reprezenta, cat voi fi aici pe pamant, zona ta de confort. Ma vei avea aici, acum , neconventionat.
     Timpul nu sta in loc si tu iti vei trai propria viata. Probabil ca vor fi momente cand te vei simti pierdut, dezamagit.Nu vreau sa te mint, uneori nu va fi usor-stiu asta din propria experiență. Si, tot din propria experiență,iti spun ca nu trebuie sa te schimbi pentru nimeni.Esti perfect asa cum esti tu.
     Implineste-ti visele, descoperă ce te face fericit, urmeaza-ti calea ta. Distreaza -te, fa greseli si invata din ele. Nu poti controla viitorul, nu poti schimba trecutul, traieste frumos prezentul. Iubeste-te pe tine, accepta-te asa cum esti, fii fericit.
      Trateaza-i pe cei din jurul tau asa cum ti-ai dori sa fii tu tratat. Nu sta pe margine, implica-te, risca, nu-ti fie teama sa cunosti,sa afli, sa pierzi.
      Te asigur ca te voi iubi toata viata mea si dupa aceea, toata viata ta.
     La multi ani minunati, miracolul vietii mele!sursa:facebook

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images