Emag

Placinta cu branza cu foi Linco

duminică, martie 09, 2014


-1kg branza dulce
-10 oua
-stafide
-1cana zahar
-rom
-coaja rasa de lamaie
Se bat ouale cu totul,se adauga apoi restul ingredientelor:stafide,zahar,rom,coaja rasa de lamaie.
Se pun 3 foi Linco la baza unse cu unt sau ulei apoi se adauga crema de branza,iar foi /branza,foi/branza in total 3straturi,deasupra sa vina foi peste care punem smantana batuta cu un ou.La urma,dupa ce scoatem placinta din cuptor turnam deasupra un sirop de zahar ars,aveti grija sa nu puneti prea mult zahar eu am reusit s-o fac prea dulce.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. ESTE SUPER ! AM FOST MEREU APRECIATA DE TOTI CARE AU MANCAT,UNII CERANDU-MI RETETA ! AM FOST MANDRA TARE !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ati incercat reteta si ca v-a placut!

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images