Emag

Engleza incepatori

marți, iulie 07, 2020

Persoanele:
I = Eu
You = Tu
He = El
She = Ea
It = El, Ea (pentru obiecte, lucruri neinsufletite)
We = Noi
You = Voi
They = Ei
La prezent verbul nu e ca in romana complicat ci isi pastreaza forma doar la persoana a iii-a singular se adauga un" s".Works
Conjugarea la prezent=punem verbul langa persoana
Eu merg la cumparaturi.
I go shopping.
Eu merg acasa.
I go home.
El merge acasa.
He goes home.

Verbe de bază(prezentare verb cu prepozitia in fata "to"dar in timpul conjugarii dispare si in formarea propozitiilor la fel)


To writeModificare

  • I write - Eu scriu
  • You write - Tu scrii
  • He writes - El scrie
  • She writes - Ea scrie
  • It writes-El/ea scrie(obiecte,animale)
  • We write - Noi scriem
  • You write - Voi scrieți
  • They write - Ei/Ele scriu

Această conjugare se aplică pentru toate verbele mai puțin verbele a fi și a avea. Iată conjugările acestor verbe:

To be - a fiModificare

Text aldin
  • I am - Eu sunt
  • you are - Tu ești
  • He is - El este.
  • She is - Ea este
  • It is - El sau Ea este(cu referire la obiecte)
  • We are - Noi suntem
  • You are - Voi sunteti
  • They are - Ei/Ele sunt

To have - a aveaModificare

  • I have - Eu am
  • You have - Tu ai
  • He has - El are
  • She has - Ea are
  • We have - Noi avem
  • You have - Voi aveți
  • They have - Ei/Ele au

To go - a mergeModificare

  • I go - Eu merg
  • You go - Tu mergi
  • He goes - El merge
  • She goes - Ea merge
  • It goes - El sau Ea merge(cu referire la obiecte)
  • We go - Noi mergem
  • You go - Voi mergeti
  • They go - Ei/Ele merg
  • În limba engleză adjectivele sunt poziționate înainte de substantive, excepție de la regulă când între substantiv și adjectiv se face legătură printr-un verb. Exemple:
    • clean table - masă curată
    • The table is clean. - Masa este curată.
    • Intr-o propozitie verbul va fi indotit de persoana si cu litera mare scriem persoana indiferent daca e la inceput sau in context.
    • Ex.Merg la serviciu dimineata.
    • I go to work in the morning.
    • Substantivele sunt insotite de prepozitia
    • " the"

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images