Emag

Crema handmade pentru fața si ochi

duminică, iulie 03, 2016

Recent am dat peste un blog cu multe rețete interesante de creme handmade care merita încercate.Aceasta rețeta mi-a atras atenția într-un mod mai special,eu fiind mereu în cautarea unei creme adecvate tenului meu,mereu predispus la iritatii                     Ingredientele folosite sunt urmatoarele:
"
15 gr ulei de cocos si ulei de avocado,
5 gr ulei esential de nuca si seminte de susan alb,
5 gr unt de shea, ulei de ricin,
10 ml extract de aloe, 3 gr glicerina,
3 gr lecitina, 1 gr borax,
2 picaturi de ulei esential de lavanda.
5 gr ceara pura de albine
Iar in loc de apa distilata am folosit 35 ml lapte de cocos.Mod de preparare: ceara de albine si uleiurile se pun pe foc bain-marie, incalzindu-se pana se topeste ceara. Separat se incalzeste laptele de cocos sau apa distilata. Puteti sa mai folositi apa minerala sau apa plata. Dupa incalzire se amesteca cu glicerina si boraxul.

Cand faza lichida este destul de fierbinte ( daca se poate ca amandoua sa aiba aceeasi temperatura )   turnati incet peste faza grasa ( ceara de albine sa fie topita complet ). Amestecati ingredientele ca pe maioneza, incet ca sa nu se taie."
Sursa http://codulrosu.blogspot.ro/2010/10/crema-naturala-pentru-fata-si-ochi.html?m=1

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images