Emag

Review Telefon mobil Apple iPhone 5S, 16GB, Gold

marți, decembrie 01, 2015


Produsul l-am achizitionat de aici:Telefon mobil Apple iPhone 5, 16GB, Gold Bateria ţine undeva la 8 ore..cu netul deschis ţine si mai putin....Cam 3 gb din memoria de 16 gb e folosita de IOS. Eu pot sa sustin ca 5s este pur si simplu perfect...si-l am de doua luni.... Imi place butonul de „Home” cu cititor de amprenta .Acesta e  sub nivelul display-ului, cam la 1mm si pare foarte solid. Senzatia pe care ti-o da IPhone-ul 5S e a unui produs perfect finisat, fara cusur, pentru care s-au folosit doar materiale de inalta calitate .Display-ul este impecabil, fara pixeli morti, probabil a mai avansat procesul tehnologic de fabricare.Cititorul de amprente aka „Touch ID”, functioneaza „as advertised.Esti scutit de a baga parola de fiecare data .Se mai intampla sa nu functioneze uneori daca pui degetul intr-o pozitie care nu a mai fost scanata.Camera este foarte buna,bateria ţine destul in conditiile in care la sfarsitul zilei inca mai aveam 40% dupa ce l-am chinuit ceva cu vorbit, filmari,poze si net...Il recomand cu drag...

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images