Emag

Ipsos Panel plateste

duminică, decembrie 13, 2015



   Totul e cât se poate de simplu, completezi sondaje si primesti niste puncte pe care le poti schimba ulterior,când ajungi la un anumit numar,pe bonuri de masa.Acesta este panelul in care lucrurile s-au miscat cel mai repede. Intrarea se poate face pe baza de invitatie. Teoretic, puteti normal risca sa va faceti singuri cont, insa sunt destule cazuri in care persoanele au fost refuzate, n-au intrat in panel din simplul motivul ca Ipsos cauta altfel de profile pentru participantii la studii. Asa ca cel mai bine e sa cereti o invitatie. Eu am cam 5 invitatii pe zi, asa ca va pot ajuta. Trebuie doar sa-mi trimiteti un mesaj privat prin formularul de contact cu adresa de mail ,eu va inscriu si aveti grija sa dati curs invitaţiei.:)....
Ticket Cadou Edenred  Un singur bon de masa în valore de 10 lei poate fi cumparat cu 500 de puncte, iar unul de 50 de lei cu 1654 de puncte.
   Da,asa este, Ipsos plateste! E chiar pe bune.
  Am testat,a fost prima comanda si dorind mai întâi sa verific daca sunt seriosi, am decis sa consum toate punctele din cont.
  Din momentul in care am facut cererea de plata si pana cand am primit bonurile a trecut cam o lunå de zile. Au venit prin Fan Curier.
   Ma declar multumita, mai ales ca punctele se strang mai repede decat in alte paneluri de acest gen.Am mai testat Daedelus online,dar punctele se strang foarte greu ...am primit vreo45lei dupa aproximativ 2ani...:)) acum testez http://www.askgfk.ro ,voi reveni cu informaţii.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images