Emag

Luciu de buze Luxe Extravagant coral

vineri, decembrie 06, 2013


Eram foarte curioasa sa aflu cum sunt luciurile de buze Luxe asa ca dupa ca am citit pe net mai multe review-uri pozitive mi-am achizitionat Luciu de buze Luxe Extravagant coral.Bineinteles ca au un ambalaj care te impresioneaza intr-un mod placut de la prima vedere.E o culoare foate placuta de portocaliu asa cum spune si denumirea un corai superb .Mi-a placut in mod deosebit ca are textura mai mult a unui ruj de buze decat a unui luciu.De mult cautam ceva de genul asta ,nu este lipicios ,miroase placut si rezista bine timp de cateva ore.
Urmatorul ruj pe lista este rujul persistent Avon Extra Lasting Fiery Red

http://mybeautyboxblog.blogspot.ro/2013/07/avon-extra-lasting-lipstick-review.html



Am luat si doua geluri de dus si o unghiera draguta care este foarte buna aveam indoieli in privinta calitatii.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images