Emag

A doua comanda pe Aliexpress

joi, decembrie 12, 2013

Cum la noi in tara n-am gasit, a trebuit sa dau a doua comanda pe siteul Aliexpress.com pentru a achizitiona niste markere pentru desenat Manga.Dupa ce mai multe zile am studiat atat marcile(Copic,Finecolour) cat si preturile acestor markere m-am hotarat sa le comand pe acestea: Touch alcohol based art coloring Marker pens 60,transport gratuit.
Price:
US $46.75 / lot









Am verificat si stadiul comenzii mele aici: http://intmail.183.com.cn/icc-itemstatusen.jsp

Comanda am dat-o pe data de   02.12. 2013 ora 23:49. 
Contact Aliexpress : buyer@aliexpress.com

Stadiul comenzii mele
China Post Air Mail:
  Aliexpress 46.75 US Freeshipping
 
Markerele Touch pe Amazon.uk
:
A ajuns in Romania pe data de 29.12.2013.

You Might Also Like

5 comentarii

  1. multi tepari pe acest site. Cam 80% din ce este pe site, nu este adevarat...
    Multa bataie de cap, astepti 2 luni ca sa vezi ca nu iti vine coletul, si dupa ce iti vine trebuie sa mergi la vama sa iti desfaca coletul un vames in fata ta, colet care de multe ori se intampla ca sa iti fi sarit cu bocancii un chinezoi dinadins pe el.
    Folositi amazon sau ebay sunt mult mai sigure

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt sigura ca pe toate siteurile exista tepari nu doar pe Aliexpress si nu stiu cat de adevarata este afirmatia "cam 80% din ce este pe site, nu este adevarat..."Mie nu mi s-a parut nici o bataie de cap,e foarte simplu sa plasezi o comanda ,verifici reputatia vanzatorului sa aiba Feedback 100%pozitiv si cat mai multe tranzactii incheiate.Comanda ajunge in aproximativ o luna ,dureaza mult dupa ce intra in Romania ,ca din China pleaca in 2saptamani.Mi se pare normal sa-ti desfaca coletul isi fac treaba iar mie mi se pare o rautate "sa iti fi sarit cu bocancii un chinezoi dinadins pe el"putea sari cineva pe colet si dupa intrarea in tara.Iar preturile sunt mai mici pe Aliexpress unde taxele de transport sunt 0.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna am si eiu o problema am dat comanda pe aliexxpress si nu inteleg cand imi imi vine coletul,eu am pus sa aajunga la posta din comuna.

    RăspundețiȘtergere
  4. NU MAI CUMPARATI DUPA ALI EXPRESS,SUNT MULTI TEPARI,LA PRIMELE CUMPARARI TOTUL O SA FIE OK,IAR APOI VA OPRESC BANII DUPA CARD IAR PRODUSUL VA FI CLOSED IAR APOI FINISH FARA SA VA TRIMITA NIMIC.NICI LA CEI CU Positive feedback.TOTI SUNT NISTE TEPARI.AM DAT COMANDA DE 5 GECI SI 3 ACUMULATORI DE NIKON FOTO.AM LUAT TEAPA DE 270 RON.DAR BINE CA M.AM OPRIT.AM TRIMIS O GRAMADA DE MAIL.URI CATRE EI SI MESAJE PE ALI EXPRESS CATRE CEI CARE SE OCUPA CU VANZARILE.ATAT VA SPUN IS DANGEROUS ACEST SITE.VA MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai cum sa iei ţeapa de vreme ce esti protejat de catre site,Aliexpress nu transfera banii in contul vanzatorului decat dupa ce confirmi ca ai primit produsul comandat.Eu am comandat de mai multe ori si mereu am primit ce am comandat,totul a fost in regula.Nu exista ceea ce ati scris ca produsul va fi closed/finish fara sa va trimita nimic...

      Ștergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images