Emag

Ce produse am mai incercat in ultima vreme

vineri, iulie 05, 2013


Loncolor Trendy Wax Ceara pentru par
 Ce spun ei:
Ceara pentru par Loncolor Trendy wax ofera protectie si stralucire intensa parului pentru intreaga zi!
Accentueaza suvitele si buclele invaluind parul cu un parfum placut , exotic!
50 ml.
Parerea mea:
Daca folosesc prea multa ingrasa putin parul asa ca am grija si iau foarte putina ceara  ,o incalzesc in palme si apoi trec mainile usor prin par.Are un miros placut ,ofera luciu si tine suvitele rebele sub control.



 Vichy Idealia Pro
Ce spun ei:

Descriere cosmetice Vichy Idéalia Pro

Descriere:

Vichy Idéalia Pro tratament corector pentru pete, lupta in mod eficient impotriva lor. Dupa 11 ani de expertiza profesionala profunda, Vichy a creat un produs unic, ce lupta impotriva celor 5 tipuri de pete care degradeaza omogenitatea pielii: pete maronii (hormonale), pete cauzate de razele solare, pete de imbatranire, pete rosii (vasculare) si pete post acnee.
Produsul contine Complexul unic DRM- Bright + LHA, ce tinteste epidermul si dermul, stimuleaza regenerarea celulara si elimina stocul de melanina de la suprafata pielii. Are o textura usoara si fina, facandu-l confortabil de aplicat pe piele. Dupa 7 zile, tenul devine uniform si luminos. Punctele negre sunt vizibil reduse dupa 4 saptamani. Nu contine parabeni, este hipoalergenic si reduce reactiile alergice. Vichi Idealia Pro tratament corector pentru pete este un produs ce se potriveste tuturor tipurilor de ten, inclusiv pentru tenul sensibil.

Rezultate:

  • Lumineaza tenul.
  • Uniformizeaza tenul.
  • Reduce intensitatea si dimensiunea petelor.

Substanta activa:

  • Complexul DRM-Bright + LHA – tinteste epidermul si dermul, stimuleaza regenerarea celulara si elimina stocul de melanina de la suprafata pielii.

Tip de ten:

Potrivit pentru toate tipurile de ten.
 Parerea mea:se absoarbe usor in piele si hidrateaza,lasa pielea catifelata ,miros placut si discret.Pe mine nu m-a scapat de micile pete maronii aparute de la soare .Desi pe multe forumuri e foarte laudata si multe fete spun ca au scapat si de pistrui ,probabil nu functioneaza la toata lumea.
 Chanel no. 5 parfum rafinat,floral-persistent dar nu e pe placul meu,are un miros greoi,inecacios.



 
Astazi am testat si So Elixir Purple de la Yvews Rocher si mi s-a parut ca are un miros persistent dar insuportabil, ,greoi nu are nici o treaba cu vechiul So Elixir pe care mi l-am comandat de mai multe ori.Din cate am citit pe forumuri toate fetele au fost incantate ,l-au considerat un parfum magic .Pe cat de incantate au fost ele pe atat de dezamagita am fost eu .M-am spalat sa scap de miros si tot persista in ciuda gelului de dus.
 



You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images