Emag

Ce am comandat la Avon campania2/2013

luni, februarie 11, 2013

Geanta Violet-din fericire nu este prea mare iar ca si culoare e un visiniu, mie asa mi se pare nu maro cum citisem ,nu prea imi place inchizatoarea e prea mica dar cred ca ma voi putea obisnui cu acest mic inconvenient sa spun asa







Ceas Avon Niobe



ruj Luxe nuanta Glam Poppy-este o nuanta placuta de portocaliu ,aproape de culoarea mandarinei





Fond de ten nuanta Natural Glamour -am citit undeva ca e o nuanta universala ,mie din fericire mi se potriveste nu e nici inchisa nici prea deschisa

Culori frumoase -Purple Smokes


Ruj Avon Perfect Kiss Caressing Coral si Coral Connection

Ruj Avon Perfect Kiss Caressing Coral-portocaliu deschissi Coral Connection o superba nuanta de rosu-portocaliu nu e deloc strident

Oja Cherry Jubilee


You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images