Emag

Iubiti-va parintii

sâmbătă, octombrie 04, 2014

Iubiti-va parintii! Macar o data in viata fiecare dintre noi am gandit ca, parintii sunt lucrul cel mai de pret pe lumea asta.Parintii sunt ingerii nostri pazitori pe aceasta lume,ei ne iarta de fiecare data cand gresim si ne iubesc neconditionat.Mama-un cuvanta care suna asa frumos,iubiti-va mama si bucurati-va ca inca mai aveti cui spune acest cuvant,ca are cine inca va astepta la poarta cu bratele deschise,un inger care mereu va vrea binele si va protejeaza,care te ajuta atunci cand cazi si toti te parasesc.Tata-un om bland cum n-am intalnit in aceasta lume pana acum,a avut o viata plina de greutati si tot bland si bun a ramas,pentru mine era ca un Sfant.S-a purtat cu noi mai mult ca un frate,nu ne-a pedepsit cand greseam,zambea sau tinea supararea in el fara sa ne certe.Taticul meu avea un suflet cum putini pe lumea asta il au,un suflet de inger.Era un om de treaba care nu ar fi facut vreodata rau cuiva.Era tatal meu,ma mandresc cu el si cu mama mea,sunt parintii mei trimisi pe acest pamant sa ne ocroteasca ca niste ingeri pazitori.Nu uitati niciodata ca cel mai scump dar primit de la D-zeu sunt parintii,cel mai frumos cadou primit in aceasta viata,fara ei n-am fi existat:Cât mai suntem, cât mai sunt, mângâiaţi-i pe părinţi."

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images