Emag

Rimel Avon Mega Effects review

luni, august 12, 2013

Review: Avon Mega Effects Mascara   Rimel de la AVON
http://www.cosmetiquette.ro/review-avon-mega-effects-mascara-rimel-de-la-avon/
N-am putut rezista tentatiei si mi-am comandat noua Mascara Mega Effects de la Avon desi sincer am cam avut indoieli la inceput,chiar si atunci cand am primit-o mi-am zis :"Doamne, ce mai e si cu porcaria asta?"Ma gandeam chiar ca, o sa-mi bag periuta in ochi......
Prima oara am avut probleme chiar si in a o folosi,daca nu stii de la inceput ca trebuie sa o scoti facand miscari usoare ,stanga-dreapta te faci totuna .Dar nu intotdeauna prima impresie e si cea corecta, asa ca ,m-a surprins atunci cand am folosit-o ,inca de la prima aplicare genele par mai mari si capata volum,nu neaparat extraordinar dar pe mine m-a impresionat in mod placut.Ochii par mai mari,privirea mai intensa,rezista toata ziua,nu se intinde si se demachiaza un pic cam greu sau poate nu e bun demachiantul meu.Din partea mea nota  9/10.
Mai multe imagini aici: photo AVONMEGAEFFECTSMASCARA2PicMonkeyCollage.jpg photo IMG_9875.jpg photo AVONMEGAEFFECTSMASCARAPicMonkeyCollage.jpg photo AVONMEGAEFFECTSMASCARAIMG_9881.jpghttp://beautyreflectionsblog.com/2013/06/26/avon-mega-effects-mascara-review/

You Might Also Like

2 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images