Emag

Gogosi de post fara gluten

duminică, octombrie 01, 2023


 Ingrediente: un cub de drojdie proaspăta, o lingurița miere, 200ml apa pt maia, o lingurița rasa sare, 3 linguri de ulei (eu am pus ulei de cocos si asta le-a dat o aroma deosebita), 3-4 lingurițe miere, ale mele nu sunt foarte dulci, mai puteti adauga miere daca doriti, 500gr faina si inca 150-180 ml apa.


Cubul de drojdie dizolvat cu o lingurița de miere, peste turnat 200 ml apa călduță si 4 lingurițe din cantitatea totala de faina, se amesteca si se lasa la activat 10-15minute. 

Restul de faina din cele 500gr de la inceput(Shar mix B folosesc) se pune intr-un bol încăpător, se face o groapa înăuntru se pune sarea mai pe marginile gropii, apoi se adauga maiaua, uleiul, mierea sau zaharul depinde ce aveti, si se frământa usor cu degetele nu cu pumnii, turnând-se cei 150-180ml apa călduță putin cate putin. Aluatul obținut trebuie sa fie unul moale, putin lipicios, probabil la frământat sa trebuiasca sa mai adăugați faina pe margini ca sa-l puteti manevra bine. Apoi am format o bila, am uns-o cu putin ulei si-am lasat  la crescut cam o ora.  


La final, am taiat bila in 4 parti am intins cate o foaie din fiecare bila, foaie de lățimea unui deget, si-am taiat formele cu paharul.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images