Emag

Review Sampon L’Oreal Elseve Total Repair 5

duminică, martie 13, 2016

   Am avut Sampon L’Oreal Elseve cu arginina si nu mi-a mai trebuit sa incerc vreun sampon de la L’Oreal Elseve,am facut matreata,mi s-a ingrasat parul,eu personal nu l-am suportat...Ce spun ei:

Elseve Total Repair 5

este prima formula care repara in totalitate parul deteriorat.
Formula cu pro-keratina si ceramida cu actiune reconstructiva si reparatorie repara parul in totalitate, zi dupa zi.

Caracteristici:
- nu incarca parul;
- repara pana la celulele de keratina;
- repara fibra, intareste structura parului, reda rezistenta parului;
Parerea mea:nu face foarte multa spuma,curata bine scalpul dar parul meu se ingrasa repede,are un miros placut dar care nu persista,nu mi-a hidratat deloc parul.,nu mi-a facut matreata ca celalalt.Nu o sa-l rascumpar.Asta nu inseamna ca va fi la fel pentru toata lumea.,poate nu mi s-a potrivit mie.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images