Emag

Review aspirator Samsung struguri negri

miercuri, mai 07, 2014






       Am ales astazi sa va prezint din nou aspiratorul Samsung VCC4590H3W/BOL,struguri negri .Am observat ca multe persoane ajung pe blogul meu, cautand mai multe detalii despre acest aspirator.Dupa cum puteti observa din punct de vedere al design-ului este foarte atragator si vine intr-o combinatie de culori visiniu cu negru si ca pret e accesibil oricarui buzunar.Imi place ca nu trebuie sa mai cumpar saci de schimb aspiratorul avand recipient colectare praf.Este usor avand doar 4.5kg,putere de aspirare mare 370,are control pe maner,nivel zgomot 82dB.Si dupa 1an de zile de cand l-am achizitionat sunt in continuare multumita de el si il recomand.Aspiratorul l-am achizitionat  de aici:Aspirator fara sac Samsung struguri negri

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images