Emag

Concediu vara 2013 Baile Herculane

duminică, iunie 23, 2013

In sfarsit a venit si mult asteptatul meu concediu de doar 5zile deocamdata pe anul 2013.Mai intai de toate am facut o rezervare la  pensiunea Camelia  din orasul  Baile Herculane aici: Booking.com
Ce spun ei:


Parerea mea:
Am avut terasa comuna cu vedere la rau,TV in camera ,lenjerie curata,baie cu dus,prosoape curate doar prima zi pentru ca o saptamana intreaga n-a intrat nimeni nici sa faca curat,nici sa schimbe prosoape, asa ca sa va cumparati hartie igienica,sa va aduceti prosoape de acasa si va faceti singuri curat.Mi-a placut balansoarul de langa pensiune ,hamacul cu plasa de protectie,locul de joaca pentru copii,cu casuta,nisip ,jucarii,leagan.Nu prea puteti aerisi camerele pentru ca veti avea parte de o mare surpriza:gazele.Din pacate nu ne-a informat nimeni de acest lucru si ne-am bucurat ca nu sunt tantari ,am lasat si usa deschisa spre balcon,nestiind ce ne asteapta.Seara cearsaful era negru,plin cu tot felul de gazulite.Asa ca, am gasit prin geanta niste pastile Raid le-am dat foc cu bricheta si le-am afumat :)
Sa nu uitati sa va luati spray Raid sau pastile Raid si de asemeni luati si Claritine in caz de intepaturile unor insecte, o sa aveti nevoie cu siguranta.
O sa va pun mai jos si pozele pe care le-am facut in acest concediu:

 Pensiunea Camelia-Baile Herculane






 Ce puteti vizita:










 Strand 7 izvoare:






































 Pensiunea Camelia

 Sezlong la strandul Sara 's Sons
 Strandul Sara's Sons
 Hidrocentrala Portile de Fier I:

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images