Emag

Cel mai bun fier de calcat 2012-2013

marți, noiembrie 20, 2012

Fier de calcat Tefal V9540E0 talpa autoclean 2600WFier de calcat Tefal FV9540E0, talpa Autoclean, 2600 W, 2.5 m, alb/rosuTalpa fierului este acoperita cu un strat e Paladiu,permite talpii sa se autocurete,8combinatii de temperatura si aburi,sistem antipicurare integrat,abur vertical pentru a calca hainele direct pe umeras,capacitatea rezevorului de apa este de3.5l.Are greutate de2kg,cablu are lungimea de2.5m.De la tot felul de review-uri am inteles ca-si merita banii ,este smecher de tot.In manualul de utilizare specifica clar,ca se foloseste doar apa de la robinet nicidecum apa distilata,fierul fiind conceput sa lucreze doar cu apa cu calcar.
Ultimate Autoclean de la Tefal
Ultimate Autoclean, ingeniosul fier de calcat de la TefaleMAG.ro

Mai nou -Fier de calcat Tefal FV9550E0, talpa Autoclean, 2600 W, 2.5 m, alb/violet eMAG.ro

You Might Also Like

6 comentarii

  1. exact asa am si eu si mi s/a stricat de la a doua folosire...l/am luat d la emag si nu mai am chitanta s il trimit la garantie...prin urmare am ramaas cu el strikt

    RăspundețiȘtergere
  2. In domeniul fiarelor de calcat Tefal este un brand renumit si acest lucru ne da incredere in produsele lor,la fel si in acest fier de calcat despre care am citit doar lucruri bune.Produsul este destul de performant, imi pare rau sa aud ca ati avut ghinionul sa vi se strice imediat,s-ar fi rezolvat usor daca n-ati fi pierdut certificatul de garantie si factura de achizitie asa repede...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am acest fier de calcat, este foarte bun. Partea rea este ca mi s-a stricat dispozitivul de inchidere, acolo unde se toarna apa, este foarte rau pozitionat si imi curge apa. In rest numai cuvinte de lauda la acest calcator, in general la Tefal.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca a iesit din garantie puteti sa mergeti cu el la un service specializat mai mult ca sigur vor gasi o solutie...

    RăspundețiȘtergere
  5. Este foarte bun, calca bine dar au o mare problema la recipientul pt apa si nu mă refer doar la acest model. Degeaba calca bine dacă îmi curge apa din el si risc sa mă curentez

    RăspundețiȘtergere
  6. In instructiuni scrie ca trebuie golit dupa fiecare utilizare si neaparat sa folositi doar apa de la robinet nu distilata.

    2 - Ce fel de apă ar trebui să folosesc pentru fierul de călcat Tefal?

    Fiarele de călcat sunt special concepute pentru a utiliza apă de la robinet. Nu folosiţi apa demineralizată, apă distilată, apă dedurizată, apă de la frigidere, aer condiţionat sau apă de ploaie, deoarece acestea pot deteriora fierul de călcal. Aceste tipuri de apă contin deşeuri organice care devin elemente minerale concentrate când sunt încălzite şi cauzează scurgerea apei, pătarea cu moro a hainelor sau uzare prematură a fierului de călcat. Mai mult, apa dedurizată are îndepărtată duritatea, de exemplu mineralele cum ar fi calciu, magneziu, reducând astfel rata formării de calcar. Cu toate acestea fiarele de călcat TEFAL se bazează pe niveluri de calcar de la apa obişnuită de la robinet până la învelişul interior al camerei de abur. Acest lucru îmbunătăţeste generarea de abur şi prelungeşte viaţa tălpii fierului. În zonele cu o duritate ridicată a apei, poate fi folosită o combinaţie de 50% apă de la robinet şi 50% apă demineralizată.4 - Cum previn apariţia petelor maron pe haine?

    Nu folosiţi alte tipuri de apă în afară de cea de la robinet. Nu folosiţi agenti anti calcar sau aditivi cum ar fi parfumul. Schimbaţi cartuşul anti calcar regulat. Folosiţi funcţia autocurăţare a fierului regulat şi curăţaţi valva anti-calcar regulat. Nu lăsaţi apă în rezervor după ce aţi terminat de călcat. Fierul de călcat se comportă ca un aspirator pentru sapunul din ţesături, aşa că asiguraţi-vă că hainele sunt spălate bine.7 - Cu previn picăturile de apă pe haine?

    Folosiţi temperatura potrivită pe termostat pentru ţesăturile potrivite. Motivul pentru care apa picură este că temperatura e prea scăzută pentru a transforma apa în abur. Pentru a evita riscul picăturilor de apă, asiguraţi-vă că termostatul este setat pe zona gri/umbrită şi aşteptaţi câteva secunde între fiecare jet de abur.
    http://www.tefal.ro/Consumer+service/Questions+and+answers/faqs_home.htm?DdlFamily={4CF6328D-B932-498D-A29B-E21D47C2082D}

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images