Emag

Masca par Kallos Placenta

duminică, iunie 24, 2012

Masti par Kallos
.Masca Kallos cu placenta  tratament pentru par - cu extract din plante( grau si bambus)pentru par uscat,despicat.Este un produs cu efect regenerant ,bogat in peptide,proteine si saruri minerale.Dupa o luna tratament aproape ma dadusem batuta,parul se ingrasa parca mai repede si desi auzisem pe ici pe colo ,ca ar fi buna si pentru caderea parului n-am observat vreun efect in acest sens.Dupa a doua luna de tratament,am observat ca parul nu se mai ingrasa la fel ca la inceput ,mai ales daca se aplica doar pe lungimea parului si parca a crescut intr-adevar mai repede si nici nu-mi mai cade atat de tare.




Dupa cateva luni bune de tratament eu mi-am schimbat iar parerea.Parul a inceput sa-mi cada in continuare desi o perioada parca se oprise,ingrasa parul chiar folosita doar pe lungimea parului.Sincer eu nu vad vreun efect miraculos sau macar ceva pe aproape doar poate ca s-a legat coafeza de mine cu ce sampon ma spal sau ce altceva folosesc ca mi-a terminat parul,e incarcat,se ingrasa repede si nici nu se aseaza bine.Nu as mai cumpara-o din nou.Poate depinde de fiecare nu la toata lumea se potriveste acelasi produs.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images