Emag

Urari de 1 Martie-Felicitari

joi, martie 01, 2012





O idee minunata sa bucuri pe cei dragi trimitand o felicitare on-line pe care s-o poti personaliza cu un text ales de tine si sa alegi totodata si o melodie din cele disponibile pe site aici:http://felicitari.rol.ro/felicitari/virtuale/1_martie_fericit_1170/Urari frumoase de 1 Martie: 1) ...iubeste, zambeste, spune tot ce vrei, joaca-te cu un copil, ajuta un batran, alege-ti o stea pe cer, spera sa ti se indeplineasca o dorinta, accepta un compliment, spune-le celor dragi ce mult ii iubesti, imagineaza-ti ca n-ai nici o grija, fa-ti un cadou... respira adanc... E PRIMAVARA!!!!!       2)  Parfumul florilor de primavara, roua diminetilor calde, adierea vantului bland al celui mai frumos anotimp, toate acestea sa-si gaseasca locul in sufletul dumneavoastra.3) Un gand frumos si un zambet din tot sufletul, un martisor care sa-ti aduca in suflet primavara.4) 1 Martie calator, pe a lui aripa in zbor, iti aduce-un martisor, sa-ti mai treaca de al meu DOR !!!5) Pentru tine, din inima mea, in asteptarea primaverii primeste ca martisor caldura sufletului meu...6)Un buchet de ghiocei si o primavara superba pentru o persoana mai speciala decat toate anotimpurile!…7)Din lacrima alba a fulgilor de nea si rosul aprins din inima mea, am impletit un martisor pe care ti-l trimit cadou!…8)Iti doresc un 1 Martie fericit si o primavara care sa iti infloreasca intregul an.…9)Martisorul meu esti tu si tu vei ramane sa nu ne desparta nimeni nimeni in lume. Suntem predestinati asa noi vom ramane cine ne va desparti va muri.… http://www.1-martie.ro/categorii_texte/urari_5/13.html

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images